给我一个取悦你的理由

Where Dreams Go To Die - John Grant

 

把情话说的狠毒,把柔情唱的绝望,他是第一个。

是的,我全心全意,只愿死去。


亡梦之地


Your beauty is unstoppable, your confidence unspeakable
你的美貌不止,你的光芒不灭。
I know you know I know you know, that I know that you know
我知晓你懂的,我知道的。我都知道的。
I'm willing to do anything to get attention from you, dear
为了让你看到我,我愿意做一切。
Even though I don't have anything that I could bargain with
尽管我一无所有
This is like a well-oiled machine
就像一台润滑良好的机器

Could I please see that smile again? 
我能否再见到那天的微笑
It's all that makes me feel like I am living in this world
那是这世上唯一让我感到让我活着的东西
I see you closing all the doors
我看着你关上所有的门
I see the walls as they go up
我看着高墙筑起
I know it's what you have to do
我知道你必须这样做
I'd probably do the same thing, too, my dear
若是我很可能也会
Baby, you're where dreams go to die
宝贝,你便是梦想破灭的地方 
I regret the day your lovely carcass caught my eye
我后悔那日看见了你的可爱的残影
Baby, you're where dreams go to die
宝贝,你是梦想破灭的地方
I've got to get away
我必须离开
I don't want to but I have to try, oh baby
虽然并不情愿,但我必须试一试
You have to play your part, my dear
你必须扮演好自己的角色
I've written it all down for you
我为你写下这一切
It doesn't matter if the things you say to me aren't true
你对我说的话全部是谎言,不过没有关系
Just do it then I'll let you go
欺骗我吧,我会放你走的
Just say the words and say them slowly
直说吧,一字一字地
I promise I'll tell no one
我发誓不告诉任何人
Yes, I cross my heart and hope to die
是的,我全心全意,只愿死去

 

评论

© K。 | Powered by LOFTER